En underbar första april



Krokusar som kikar fram. Snödroppar som bugar för solen. Fåglar som sjunger. En pojke som kramar sin hund. En tant som krattar löv. En katt som vilar sig i solen. Det är vår nu. Tänk att det faktiskt var 19 grader idag. Det är ju nästan sommar-väder!


Under min foto-promenad gick jag förbi dessa bröders hus. Max tog fram kameran och fotade med mig!
Fv: Ossian, Addick, Max. De två sistnämnda ska jag passa på lördag!

Psst. Det där pyssliga jag gjorde igår var en liten portmonnä. Kanske kommer en bild imorgon.

Kommentarer
Postat av: Max

Hej!

Jag är i Italien i Venedig och åker gondol,jag bara skoja! Korten var rätt fina som du tog på mig:-)Du fotograferar väldigt bra..Kram Max

2009-04-02 @ 21:08:51
Postat av: Olivia

Hej Max! Hahaha, vad rolig du är :) Du fotograferar ju också jättebra! Kram till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback