Långhelger fyllda med lycka är ju trevligt!

Jag ska vara ärlig och säga att jag har ingen större inspiration till att skriva ett blogginlägg, så varför sitter jag här nu då? Jag vet inte. Jag är supertrött, verkligen jättetrött, för jag har jobbat och har inga krafter efter febersjukan. Och nu vet jag inte riktigt var jag ska göra av min kväll.

Men, jag är väldigt glad i min själ. Sådär lycklig, för jag tänker bara på lyckliga, roliga, trevliga och glada saker. En utav de lägst rankade sakerna just nu (som i verkligheten är otroligt underbart) är att vi har studiedag på måndag. Alltså: långhelg! OCH vänta, jag kommer bara på massa trevliga saker nu.. Marie kommer på måndag! ÅH vad det ska bli roligt att se henne igen! Efter 3 månader...
Ja, detta gör mig väldigt glad, och mycket mer..

Kram.

Kommentarer
Postat av: Melvis

härligt att du är glad :D mindre härligt att du är trött :/

Postat av: Olivia

Jag håller med dig fullständigt :D

2008-09-27 @ 18:24:05
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback