En kväll med Mela

Det är härligt när man bara spontant bestämmer sig för att göra saker ibland. Som typ att åka till Mela i Horred en lördagkväll :) (Igår då)
Vi hade riktigt mysigt. Vi mest bara pratade, men så gjorde Mela en kladdkaka medan jag kikade i hennes skolkatalog :)
Jag gillar Horred mycket. Det är mysigt och människorna är härliga. Deras "uu" är ju också så fina, ellerhur Mela? :D

Nu är jag trött. Men imorgon har jag studiedag som sagt, skönt!
Godnatt!

...det har blivit en del korta inlägg nu på sistone, men snart kommer roligare och längre med bilder!

Kommentarer
Postat av: Melvis

Ohhh, vad skoj vi har det som är så fina vänner! snart får jag ta och komma till dig också... :D

Postat av: Olivia

Ja, vi har det jättetrevligt du och jag! ÅH JA, du är så välkommen SÅ min kära vän!!!

2008-09-29 @ 22:15:00
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback