Utbytesstudenter att lära känna.

Det känns som om jag alltid är slö och trött i skolan nuförtiden. Och när jag frågar mina klasskompisar, känner de likadant! Är det hösten som är på väg? I have no idea.
Pluggar gör man i vilket fall, och för det mesta är det kul! Språk är ju såpass trevligt att läsa, så det är roligt mest hela tiden.

Idag har jag bestämt med Yuri (en utbytesstudent från Japan som jag lärt känna) att vi ska shoppa på tisdag! Det är så intressant att umgås med människor från andra länder. från helt andra kulturer! Hon är kompis med andra utbytesstudenter, som kommer ifrån bl.a. Mexiko och USA, och dem följer nog också med på tisdag. Det ska bli riktigt roligt att få prata med dem också! Då kommer jag få tillfälle att praktisera min engelska ännu mer, + att människor från andra länder alltid är väldigt spännande!

Nu ska jag fortsätta att plugga italienska inför det kommande provet.

Vale!
("Hejdå" på latin)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är höstens fel!Inte snorets ;)



Ååå hoppas att estet-utbytes studenten från USA följer med för då har du nått att titta på ;)



Pusspuss <33

2008-09-12 @ 13:33:34
Postat av: Olivia

Exakt!

Hmm.. kan han i så fall möjligtvis heta Aaron? Det är en kille som heter så som ska med i alla fall..

Kul att ha nåt att titta på då! ;)



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback