She is going to watch a movie.

En trevlig dag idag.
Har jobbat, stötte på Émelie och åt lunch med henne och Sarah på min rast. Det var mycket folk i butiken idag, vilket är trevligt. Mindre trevligt var att jag var SÅ HÄR nära att få en hostattack när jag stod själv i kassan med kö.. Det kittlades nåt grymt i halsen, och jag fick typ panik. Ibland är det en nackdel att vara förkyld när man jobbar i butik! :D
Lagom till min korta fikarast stötte jag på Sara och Rebecka, och fikade med dem! Dagen kan bli bra mycket trevlig när man stöter på vänner :)

Nu ska jag strax åka med mina parenteser till stan igen, för att se på andra Arn-filmen. Jag måste tänka på annat ikväll. För mycket ledsna tankar cirkulerar... en film brukar hjälpa för några timmar!

Jag hade en väldigt trevlig kväll i Horred igår däremot. Jag gillar folket där, jag gillar fokuset på Jesus där, jag gillar fikat där, och själva mysfaktorn. Mycket är bra, vilket får mig att längta dit varje vecka. Nu är det hela 6 dagar tills nästa fredag... haha.

À bientôt mes amis!

Kommentarer
Postat av: Melvis

Men vår fotboll gillar du minsann inte ;) haha jag tänker aldrig släppa det... Det är så trevligt att du är med oss :D Kärlek <3

Postat av: Olivia

Haha, det är inte er fotboll specifikt, utan ALL fotboll är blä. Hhaa, jag förstår detta! :D

Åh, roligt att ni tycker det :) Kärlek!!

2008-09-20 @ 22:33:26
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback