Marie, min kära Marie!

Äntligen har jag fått träffa Marie igen. Jag tog mig en promenad dit och var där runt halv åtta. Hon har en tjej från Nya Zealand övernattandes hos sig i en vecka, som heter Courtney. Jättetrevlig tjej på 25 år som gör en jorden runt-resa. Supercoolt verkligen! Jag gillade hennes dialekt! Det lät mycket som australienska (säger man så?), dvs mycket likt brittisk engelska. Trevligt var det att få träffa henne! Kanske blir det nån mer gång i veckan innan hon åker härifrån.
I vilket fall, coolt att ha träffat någon från Nya Zealand! Det gör att jag får liiite mera erfarenhet av världen :)



Imorgon går jag inte i skolan så länge, bara till 11.40, och efter det blir det till att äta med Nelson i matsalen.
Och sen... hem för att se Anne på Grönkulla med Emmie-Pemmie! <3

Förresten, idag köpte jag The Holiday och två andra filmer. Jag tittade på den för andra gången och bara smälte. Jag tycker den är så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback