Jag tycker om... eller snarare älskar.

Colin, Colin, Colin, Colin, Colin, Colin. Colin!!!!!!!

Jag började att se Stolthet och Fördom i eftermiddag. Och såklart kunde jag väl inte sluta, fast och drömmande som jag blir.... Och den fantastiske, ljuvlige och sköne Colin Firth är ju helt klart toppen i filmen!
Andra gången jag såg den, och minst lika bra var den. Om inte bättre!

"A friend in need, is a friend indeed."
En av systrarna Bennet.

Therese, du vet vad jag snackar om när det gäller detta ämne. *Drar en djup, längtande, lycklig suck*

(Idag ville bloggen tydligen inte publicera ett youtube-klipp, synd för er)

Kommentarer
Postat av: therese

Jag VET vad du snackar om. Åh, nu blev jag glad igen, en blogg om Colin :-)

2008-09-02 @ 23:01:03
Postat av: Olivia

Haha, ja! En blogg om Colin vore inte fel! ;)

Postat av: Linnéa

Stolthet och fördom på 5h och 23 min! lycka.

(det var du som hadde sett No reservations va? Fick den av Isac i födelsedags present. :D )

Kram

2008-09-03 @ 19:28:48
Postat av: Olivia

Ja, det är LYCKA. Fullt ut! (5h och 27 min faktiskt, haha)

Ja, det var det! Den är jättebra! :) Kul att du fick den!

kram

2008-09-03 @ 19:37:49
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Sarah

haha alltid denna Colin, Olivia!!

Läste en intervju med honom för ett tag sen, den mannen har humor, och han värdesätter vad han lägger sin energi på!! MEn vad är det som gör den mannen till WoW-människan? JAg vill att nån förklarar detta nån gång!

2008-09-04 @ 20:49:43
Postat av: Olivia

Jag ska hålla ett föredrag om honom inför dig någon dag, mer än gärna!! ;)

2008-09-08 @ 17:34:23
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback