PysselpysselpysselPYSSEL

Ikväll har jag varit på tjejkväll. En sån där pysslig tjejkväll i kyrkan. Jag blir riktigt, riktigt galen, bara för att jag är så grymt förälskad i att pyssla!!
Evelina Ahlgren http://evelinaahlgren.blogspot.com. (Jag har fortfarande inte förstått hur man länkar) var där med sin underbara talang att kunna skapa utav papper! Så ikväll fick vi göra bokmärken och små block. Riktigt SKOJ. Nu måste jag genast lägga till scrap-prylar till min önskelista i jul!

Imorgon bitti åker vi alltså till Linköping. Jag ser fram emot detta med stor, stor glädje och förväntan! Och så ska det bli jättetrevligt att få åka med Ola, Emma, Lisen och Levi! :)

Ha det BRA.
Jag är pepp som aldrig förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback