Bokmärkesängel-läppar

Nu är det sannerligen dags för ett nytt inlägg. Fy vad inaktiv jag varit nu! Men jag har faktiskt jobbat igår och idag.

Men nu tänkte jag visa ett av mina söta fynd från besöket på Kungsmässan i fredags! Jag var där med syster och de tre pojkarna. Det var inte rätt tajming för barnen bara, så det blev en del spring efter dem! Men, jag hittade ändå en söt gammalrosa topp, en grå angora-tröja och detta underbara läppbalsam.


Man får såna där rosa läppar som bokmärkesänglar har. Och så klibbar det inte, utan är så där mjuukt och doftar förr i tiden!

Kommentarer
Postat av: frida

hejsan.. sööt den lilla burken va!! :) Hehe nu har ja skaffat en blogg till.. och jag ska verkligen försöka denna gången och behålla den!! ^^

Postat av: Olivia

Tack!

Jag ska följa den noga! ;)

2008-10-26 @ 22:50:49
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback