En måndag jag inte ville ha.

Idag har jag sprungit och gjort såna där impulsköp igen... inte mening ju! Men, jag färgade min utväxt hos frisören, vilket jag nu känner mig lättad över. Mitt hår känns glansigt och doftar nyfärgat igen! Det jag förövrigt köpte var typ lite scrapbooking, ett par byxor och ett par strumpbyxor (som jag faktiskt hade planerat).

Här kommer en dagens:
Tjuvlyssnat Min mamma tabbade sig.se

En kvinna står i kassan till varuhuset Karlsson i Veddige och ska betala då hon hör en ringsignal. Det ringer länge och hon undrar om inte han i kassan ska svara i telefonen? Hon betalar och går vidare in på Blomsterboden bredvid. Där hör hon samma ljud.
Kvinnan: "Låter det så här här inne också? Precis som det gjorde på Karlsson?"
Kassörskan: "Det kan inte vara din mobiltelefon?"

FY vad roligt. En parantes är att det var jag som försökte få tag i henne.

Förresten. Skolan har börjat och jag är trött. Jag hade söndags-ångest igår och ville ha tillbaka roadtripen. En ännu värre grej: jag kan inte åka till Horred varken på fredag eller nästa fredag, och träffa alla människor igen. Det kommer dröja ett tag :( Jag är lite ledsen.

Ändrade planer. Jag åker till Horred på fredag, alla som undrar :D Det är nästa fredag igen jag inte kommer.

Kommentarer
Postat av: Melvis

Vaaaa? Varför inte... min vän då måste vi ses!! Nu gråter jag

Postat av: Olivia

Jag kommer på fredag i alla fall! Jag struntar i det jag skulle på och tar det nästa gång! Men jag kommer inte om två veckor, ska till Stockholm då! Jag träffar gärna dig utöver fredagarna :D

2008-11-04 @ 13:58:22
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback