Dröm

Just nu hade jag önskat att hela livet var en dröm. Fast ändå inte. Det vore ju konstigt då livet är perfekt i drömmarna, men drömma är alltid lika fantastiskt! Idag känns livet i alla fall så där fint och bra! Och jag känner att Gud är med mig!
När jag är i mitt drömstadie tänker jag på:
-hur mycket jag älskar Jesus.
-julen och allt den medför.
-gammaldags filmer.
-såna där drömpojkar som var mer vanliga förr än nu.
-den gamla musiken som var på 50 och 60-talet.
-underbara stunder med vänner.
-skratt.
-vinter, halsdukar och mys.
Blir ni inte alldeles varma av allt detta? Det blir jag.

I den spännande drömmen jag hade inatt var jag lite som en annan person, en annan Olivia. Den människan gillade jag, och jag vill nästan låtsas att jag är hon hela tiden. Är det sådan jag kommer att bli? Eller, var det bara en fin dröm att tänka på?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är den finaste.

2008-11-05 @ 15:40:38
Postat av: Sarah, din drömöken i verkligheten

Du ÄR redan den personen! Puss

2008-11-05 @ 17:08:23
Postat av: Olivia

Vad gulliga ni är!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback