Tjuvlyssnat: hahaha.

Pendeltåg mellan Norrköping och Tranås

En tjej ~18 sitter bredvid en kille ~25. Tjejen ser ut att sova tungt. Killen börjar peta på tjejen flera gånger för att väcka henne. Hon är svårväckt men vaknar till slut med ett ryck.
Tjejen (argt): Vad är det?
Killen (blir skrämd men svarar försiktigt): Jo? jag tänkte? vi är snart i Mjölby, ifall du skulle hoppa av här. Så att du inte missar.
Tjejen: Men jag ska inte hoppa av här. Jag ska hoppa av i Tranås!
Killen: Ska du? För min magkänsla sa mig att du skulle hoppa av i Mjölby?
Tjejen (fnissandes): Va?
Killen (förundrat): Ja? och min magkänsla brukar aldrig svika mig?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha, jag älskar tjuvlyssnat!

Postat av: Olivia

Hahaha, jag med! :D :D

2008-03-25 @ 14:58:35
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback