Nu ska jag INTE röra min stilmall på bloggen mera.

TACK TACK Frida för att du kom på lösningen till varför jag inte fick fram min bakgrund! Jippie, nu är den framme igen!!! :D :D

Idag har jag varit hos Linnea Hansson, och vi har haft jättemysigt! Ellerhur Linnea? Jag vet ju att du läser här ibland, eftersom du lagt min blogg som bokmärke ;), haha!
Vi fikade först på Blå Dörren efter jag slutat jobba, och gick sen hem till Linnea. Vi pratade, klappade Sten, hyrde film, diskuterade böcker, åt mat och kolor, och massa skoj! :D Tack för en mysig dag!

Nu ska jag skutta av glädje för att min blogg är hel och fin igen!

Kommentarer
Postat av: frida

Gör inga hål i golvet bara! :D Hehe.. Kul att jag kunde hjälpa till! :)

Postat av: Olivia

Oj, synd att du inte sa det innan..
:O, hihi.

2008-03-29 @ 23:23:48
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback