3G-konferens i Alingsås i helgen

96859-678
Min älskling. (Emmie, nu skriver jag ju så där fjortis-aktigt igen!)
The Real Christoffer Hiding. Live. I Alingsås. Fjärde raden. GRYMT.

Bilder, bilder, bilder, bilder.


Kolla in Danny-look-aliken på näst sista bilden! Är glad att Mattias tog kort på honom så jag hade förevigat likheten! Tjejerna på sista bilden lärde vi känna. Väldigt trevliga!

Mitt betyg då:
Det var okej. Absolut inte dåligt, men inte "wow!". Det var bra helt enkelt.
Predikningarna med Markus Olsson var givande, lovsången med Ichtus var bra.
Men jag och Emmie (tillsammans med Ottilia, Ester, Mattias, Vaster och Saga kom dit utan att känna en enda kotte. Och då vill man ju lära känna folk, men det var inte riktigt den stämningen, eller så var vi inte på det humöret, eller nåt. Och då känner man ju sig lite utelämnad. Men vi hade kul!!

Och hela helgen uppfylls ju då man får blicken på världens sötaste och charmigaste pojke. Verkligen vansinnigt (det nya uttrycket!) söt. Tänk om han var min liksom...*drömmer* (hahaha!)
Vi sov förvånansvärt bra, fastän det var i en sovsal med maassa pratglada flickor.
På lördagen stack jag och Emmie ut på stan efter frukosten, i den uuuuuurmysiga staden Alingsås. Blev HELT förälskad i den! Underbar. Vi strosade runt och handlade lite, tog kort, och så struntade vi i lunchen på konferensen och åt på ett mysigt fik. Verkligen roligt! Det var nog helgens höjdpunkt, förutom Christoffer Hiding!
Och igår kväll rockade vi till Bob k. Aldrig hört dem förut, men jag och Emmie sprang fram, hoppade som galningar och skrattade! Härligt att få göra det ibland. Dem var bra! Plus att charmtrollet var där.. vi kallar honom Jonatan, för han ser ut att heta det :D.
Michael Bublé kommer alltid vara förknippad med denna känsla.

"I'm Your Man"
If you want a lover
I'll do anything you ask me to
And if you want another kind of love
I'll wear a mask for you
If you want a partner
Take my hand
Or if you want to strike me down in anger
Here I stand

I'm your man
If you want a boxer
I will step into the ring for you
And if you want a doctor
I'll examine every inch of you
If you want a driver
Climb inside
Or if you want to take me for a ride
You know you can

I'm your man
Ah, the moons too bright
The chains too tight
The beast won't go to sleep
I've been running through these promises to you
That I made and I could not keep
Ah but a man never got a woman back
Not by begging on his knees
Or I'd crawl to you baby
And I'd fall at your feet
And I'd howl at your beauty
Like a dog in heat
And I'd claw at your heart
And I'd tear at your sheet
I'd say please, please

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh, så kul var det att äntligen få träffa dig!
Ni är ju såååå härliga! :D

Postat av: Émelie

Har Michael Bublé gjort en cover på "I'm your man"? :) Bisarrt. Jag är glad att ni hade roligt!

2008-03-17 @ 19:38:12
Postat av: Olivia

Annie: Detsamma!!! Du var lika go som du verkade :D. Hihihi!

Émelie: Första gången jag hör "I'm your man", så jaa.. om det är nån annan som sjunger den egentligen, så har han gjort det ja :D.
Ja, vi hade trevligt! Och jag är ledsen över att du inte är frisk :/

2008-03-17 @ 19:59:57
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: Richard

Tja jag e då "Danny - look aliken" från 3G. jag förstår inte likheten jag ser ingen likhet någon stans, men du e inte ensam om att säja det till och med min syster säjer det :p ps 3G var mer en okej det var grymt och Markus Olsson äger.. ha det gött ;)

2008-03-18 @ 15:53:45
Postat av: Olivia

Richard: HEJ! Haha, hoppsan! Hur hittade du hit? Alltså, jättelikt är det inte.. men lite! :) Jasså, då är jag inte ensam då :D. Verkligen, Markus var jättebra! Kul att du tittade in! Har du msn? Alltid kul med nya människor! Ha det fint!

2008-03-18 @ 22:51:01
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: Kajsa

åhhhhhhh stan så ut att va helt sjukt mysig ..

2008-03-27 @ 08:58:28
Postat av: Olivia

Det var den Kajsa! Blev förälskad totalt!!!

2008-03-27 @ 17:43:57
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback