Lovlovlov

Mina dagar är jämt fyllda med överraskningar. Jag vet aldrig vad jag ska göra när jag vaknar upp en dag, likt ett oskrivet blad! De senaste dagarna har jag varit otroligt social, jag har umgåtts med Fanny, Émelie, Frida och Jennie! Jäääättemysigt alltihop!

måndagen kom Fanny hit vid halv tolv då vi satte igång att se Jane Eyre. Fyra timmar senare åkte hon hem. (Vi åt middag emellan också). Någon timme senare kom Frida hit. Vi såg "Alvin and the chipmunks", vilken jag tyckte var väldigt skoj!

Igår åkte jag in till stan för att klippa mig kl 12. Efter det fikade jag, Émelie och Fanny på Blå Dörren. Jättemysigt! Jag åkte hem till min syster, chattade med Jennie på msn och fick köpa ett sommarbusskort av henne! Så åkte hon hit med moppen och lämnade det vid nio, och stannade till kvart över ett. Jag har inte haft så mysigt på länge! Jääättekul att vara med henne! Typ år sen sist!

Idag vet jag ännu inte vad jag ska göra! Förutom matchen ikväll då :)

Här är lite olika klipp från "Alvin and the chipmunks" (början är grym!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback