9 juni

Imorgon tar min bror studenten. Kan inte fatta att han redan gör det...
Det är öppet hus imorgon i alla fall, från att han kommit hem nån gång vid halv sju-sju. Det kommer bli jättetrevligt tror jag! Hoppas bara att det inte börjar regna!

Det är alltså bara 2 dagar tills det är skolavslutning för min del = sommarlov. Det blir FRIHET. Åh vad vi i klassen räknat dagarna! Men detta året har gått vansinnigt fort, vi börjar liksom tvåan till hösten! Det blir spännande...

Vår kanin Mini mår jättebra, han är såå söt! Idag åt han maskrosblad ur min hand vilket visar på att han börjar bli lite vän med mig!
Jag köpte en kanin-bok till Max där det står allt man behöver veta :-), han blev jätteglad. Och så köpte vi ett koppel till Mini också. Men det är alldeles för stort för honom än så länge.. så vi får vänta, även fast Max är otålig!

Min kanin Stampe som jag hade en gång i tiden:


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja detta året HAR verkligen gått sjukt fort, och för mig är det bara avslutningen kvar ;)

Jag har varit pluggfri sen i Torsdags och jag har redan börjat reta gallfeberpå min mor xD Min syrra jagade mig genom huset idag med skräbrädan i högsta hugg (på skoj) trodde mamma skulle få psykbryt på mig oss, undra hur denna sommarn ska sluta nu när jag blir hemma xD

Pusspuss

2008-06-09 @ 22:19:32
Postat av: Olivia

Jaa!! Men jag har oxå bara avslutningen kvar, jag har två lektioner imorgon som jag struntar i... är hemma och hjälper mamma inför studenten istället!

Hahha.. låter farligt med en skärbräda alltså ;)!

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback