Frisyr

Jag har letat efter bilder på en speciell frisyr, men kan inte hitta det jag vill ha. Jag har nämligen fastnat för en snygg pojk-frisyr, nåt i stil med Elvis fast kortare. Den är liksom kort, och lite åt 50-talet! Både på Gullbrannafestivalen och idag på Village har jag upptäckt pojkar med denna snyggsnygga frisyr. Det var två pojkar i 20 års-åldern som såg ut så, jag tycker verkligen det är kul att dem skiljer sig från detta mode med långt, tjejigt hår. Och där är inte krulligt hår inräknat ;)
Så, killar! Våga klipp er! Det är snyggt! (Beroende på på vem såklart.. men ändå)




Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja du vet ju min åsikt om Elvis så jag behöver la inte säga nått mer, men vissa killar kan faktiskt passa i det ;) jag säger bara:

Hey ho Rocka Billy her we go!!

2008-07-11 @ 08:57:47
Postat av: Olivia

Ja, det är inte mycket vi har gemensamt i åsikter ;) Hey ho ROCKA BILLY! :D

Postat av: Sarah

Fast det roliga är att vi har MÅNGA gemensamma åsikter, som vi har märkt, men samtidigt tycker vi alltid tvärtemot varandra xD

2008-07-11 @ 18:51:03
Postat av: Olivia

Ja, det är helt sant faktiskt! Haha, lustigt!!

2008-07-12 @ 01:18:39
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

Åh ja! Det är verkligen skitasnyggt!



Mvh Little Peaché

2008-07-14 @ 12:21:14
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Olivia

Ja verkligen!!

2008-07-14 @ 12:32:18
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback