Katie Melua, she's hot!

Även fast "What's going on" fortfarande är och kommer vara dagens låt hela denna veckan och kanske nästa oxå, måste jag ju variera mig lite! Just nu gäller Katie Melua en hel del. Vi har hennes musik på jobbet, som rullar hela dagarna... + att hon ska spela på Lisebergshallen 9 oktober!! BIljetterna är inte billiga, och dem släpptes för en månad sen, så jag måste ringa nu och beställa! Men måste kolla med Emmie så hon verkligen ska med också, inte så roligt att åka själv :)

Jag gillar mest hennes senaste skiva "Pictures". Här är några favoriter:

Call off the search (Har inte lyssnat så mycket på den)
Crawling Up A Hill
The Closest Thing To Crazy
I Think It's Going To Rain Today
Faraway Voice

Piece By Piece
Nine Million Bicycles
Shy Boy
Halfway Up The Hindu Kush
Spider's Web
I Cried For You
Sometimes When I'm Dreaming
I Do Believe In Love

Pictures
Alla :D


Mary Pickford : den här är ganska rolig! :D

Kommentarer
Postat av: Melvis

Jag älskar faraway voice :D

Postat av: Olivia

Ja, den är fin!

2008-07-09 @ 21:33:56
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback