Det där med promenader....




Så här fint var det i Veddige igår, då jag och Frida var ute och gick! :D Vi återvände sen hem till mig för att dricka varm choklad och äta mackor. Det var mysmysigt!




Idag tog jag en promenad igen, ensam. VÄLDIGT vad varmt det var idag! Jag och Jakob åt middag hos Samuel och Karin sen, det var jättetrevligt!

Ja, det där med promenader. Det är väldigt trevligt! Jag tror jag har blivit påverkad från flera olika håll. Jag har promenerat tre dagar i rad nu! Man känner sig så nyttig, plus att det är WAY much better than sitting here! :D
Ikväll ska jag jobba. Och imorgon, och på lördag, och på söndag. Önska mig glädje. ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Promenader är underbart! våra filmkvällar brukar alltid slluta med låååång promenader typ kl.5 på morgonen xD underbart! DEt är trevligt att promenera själv också, relax moment ;)puss, saknar dig <3

2008-07-24 @ 21:49:31
Postat av: Olivia

Ja OHJA. Dem är underbara! Haha, oj kl 5? Ja, vad ska man säga: tidigt eller sent? ;)

Puss!

Postat av: Sarah

5 på morgonen när man har sett typ 4 filmer, inte sovit någonting och är hög på socker xD sen brukar man komma tillbaka ingen vid typ 8 ;)

2008-07-25 @ 23:25:29
Postat av: annelie

snygga skor! jag har likadana, fast turkosa!

2008-07-31 @ 20:46:24
URL: http://annelufs.blogg.se/
Postat av: Olivia

Åh, jag har oxå ett par turkosa, haha. Kunde inte hålla mig för att köpa ett par såna oxå! Dem ÄR ju så fina :D

2008-08-03 @ 11:45:52
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback