Chinos?

Jag är inte den person som gillar att ha samma slags plagg som alla andra. Därav min dåliga närvaro på Gina Tricot. Jag kan oftast inte ta på mig samma plagg aom alla redan går runt i. Men detta sommarmode med chinos är ju ursnyggt! Där fanns det ett undantag för min del. Jag vill bara ha ett par! Men spärren finns där än: "Jag vill inte köpa på H&M eller Gina Tricot där det är som billigast, och där alla andra kanske köper." Vi får se. Jag är riktigt sugen på det i alla fall! På villkoret att jag över huvudtaget klär i dem, haha!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag vill också ha chinos! Men jag har inte hittat någonstans. HM har varit slut i veckor, i alla fall där jag bor, gina såg jag inga på och Monki's var inte min "cup of tea" Jag tror Mango ska ha fina, men det finns inte att få tag i här. Har du några förslag på vart det kan finnas beiga chinos? Ha en alldeles strålande dag!

Postat av: Olivia

Ja, visst är dem fiiiina??? Jasså? Jo, kan tänka mig att HM var slut på dem! Alla köper väl där :). Sök på "chinos" på Google så kommer det fram massor av förslag på chinos + vart man kan hitta dem!

Detsamma! Kul att du tittade in!

2008-07-18 @ 15:28:34
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

snyggt! gillar inte gina så mycket heller, känns så massproducerat och som du sa alla har det;b

2008-07-18 @ 18:22:15
URL: http://alovisa.blogg.se/
Postat av: Sarah

Gina och H&M ska man inte handla på!! Alla köper där, det är dålig kvalite och dem nyttjar barnarbete!! Jag lägger ett utrop till alla som läser din blogg "BOJKOTTA H&M OCH GINA!" :)

2008-07-18 @ 18:42:05
Postat av: Olivia

Lovisa: Ja, exakt! Känns jättetråkigt! Går nästan aldrig in där! :P

Sarah: MM... jag handlar aldrig på nån utav affärerna! Haha..

2008-07-18 @ 23:07:48
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback