Thoughts and thoughts

Tänk, tänk, tänk... det är något det finns mycket utav i min hjärna. Jämt, faktiskt. Jag tycker det är väldigt stillsamt och skönt att tänka. Man kan gömma sig: drömma, fantisera... Så trevligt det är. Men inte om där finns för mycket negativa tankar. Det är aldrig bra. Just nu är det en salig blandning, med mest tankar på skolan, kyrkan och vänner.

Mycket av mina tankar går till bönedygnet på PS. Det kommer bli fantastiskt. Fantastiskt. Vi behöver verkligen be ännu mer just nu, och så kommer vi samlas många församlingar i PS Aula för att BE och lovsjunga Jesus... i ett helt DYGN. Det är något så underbart, om alla visste... om alla ville chansa... pröva Jesus... Det är värt det. Verkligen. Jag är så lycklig.

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag fick hör om det idag, det på PS.
Vad glad jag blev när jag hörde de! :)
Wow asså, ascoolt. Jag menar finns det något bättre än att lovsjunga Gud, nej. Och dessutom göra det på skolan, finner inga ord! ^^,

2008-01-12 @ 18:48:58
Postat av: Emmie

vad är detta????!!!!!

2008-01-12 @ 19:28:37
Postat av: Olivia

Erica: JAG VET! Finns ingen bättre plats, och ingen bättre sysselsättning! Jag blev oxå otroligt glad! Kommer bli suveränt!

Emmie: Ja! Visst är det fantastiskt? Från fredagskvällen den 25:e till lördagskvällen 26:e ska vi ha bönedygn i Ps aula! KOM DIT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback