Med fingrarna på ett gummi-tangentbord

Det är helt lagom i skolan just nu. Men nästa vecka är det språk-vecka med prov i alla språk, och efter det rullar det bara på med prov. Men vad gör det när solen äntligen kommit fram! I alla fall idag, jag blev så lycklig av ljuset! Vad underbart! Men trött är jag fortfarande. Antar att det är efter hösten och vinterns mörker.

Just nu sitter jag i personalrummet på jobbet och skriver på tangentbordet av gummi. Det missas lite bokstäver här och var som jag får rätta till :) Jag har suttit här en timma nu, jag slutade skolan fyra och så är det personalmöte sex, så det var inte nån mening att åka hem emellan.

Nu ska jag gå! Jag behövde bara fördriva tiden lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback