Ljusglimtarna under dagen

Jag har blivit förkyld igen. Som om inte det skulle räcka att alla andra i familjen är det. Arrgh... Så jag hade tänkt stanna hemma idag, men tog mig i kragen och gick i alla fall. Som belöning för det är jag fantastiskt trött nu. Skulle kunna somna här. Och det händer sällan. Jag har haft en rolig dag i alla fall. Som vanligt :). Jag kan kortfattat berätta om de små ljusglimtarna från skoldagen.

En lättnad på matten var att jag, Emelie och Fanny ligger en vecka före i planeringen. Underbar känsla.

Vi åt i matsalen. Karl-Magnus kom och satte sig vid oss, vi var hans enda "vänner" i matsalen (;D) så han åt med oss, och vi hade ett samtal fullt av skratt (som alltid, vi skrattar jämt åt honom) och pinsamheter.. Fanny, du är dödens! Puh... jaja, det var ju lite roligt i alla fall!

Jag, Emelie, Fanny och Sara anmälde oss till modevisning! HAHA, vilket skämt! Vi gick förbi deras lilla skylt där de satt utanför matsalen, och Fanny sa lite på skoj "Åh, modevisning! Ska vi vara med?". Sjävklart haffade de oss och trodde vi var seriösa. Och jag sa: "Eehm... Fanny, du sa väl det lite på skoj va?" Men de bjöd med oss att bli mätta (med måttband alltså, inte få mat) efter vi ätit. Så vi gick dit, helt på impuls, och skrev upp oss. Haha, det var lite skoj. Så nu kanske vi kommer med! :D

Historia-timman gick ovanligt fort. Tack gode Gud för det. Svens lektioner är väl inte de mest hektiska precis... Och observera, jag svarade på en fråga. Yeah.

Naturkunskapen slutade en halvtimma tidigare, plus att nästa lektion var inställd, så jag slutade 14.10 idag!

Och utöver lektionerna dog vi som vanligt av skratt. Jag har så grymt roligt i skolan :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback