Jordgubbar med mjölk - ett rött te

Jag har haft ett te i väskan idag.
Efter skolan gick jag ner till stan, gick in på Village, hejade på Joann, Mia och Sofie och doftade på allt gott de fått in från Kryddlagret. Efter mycket om och men köpte jag ett te till mig själv: "Jordgubbar med mjölk". Låter inte det fantastiskt gott? Och jag lovar, det doftade genom väskan. Jag hade alltså ständ och jämtigt (för att citera mig själv en dag då jag sa fel på just detta) jordgubbsdoft i näsan.
16.30 skulle jag se PS-musikalen "The Rocky Horror Show" med Émelie, där Emmie och Anthony är med. Min recension: Bra. Den hade en väldigt mystisk och sjuk handling enligt mig (men det visste jag sedan innan). Men låtarna var härliga och skådespelarna var bra. Bara det att det är inte riktigt min grej att titta på killar (även tjejer) utklädda till transvestiter i shorts + nätstrumpor + korsett ;D.
Emmie uppförde sig jättebra. Inlevelse hade hon och söt var hon. Ovanligt att se henne i en svart-rosa klänning! :) Anthony var oxå bra. Fint att se honom i klackskor :D.

Kommentarer
Postat av: clarah

om du tog kort kan du inte lägga upp några? Jag vill gärna se hur emmie såg ut..ahha jag funderade på att se musikalen men det blev inte så!

Postat av: clarah

(emmie och jag gick i samma klass på MKS nämligen)

2008-01-31 @ 21:04:15
URL: http://claringen.blogspot.com
Postat av: Linnéa

mm, jordgubbar med mjölk låter ju jättegott!

2008-02-01 @ 11:32:22
URL: http://linneahansson.blogg.se
Postat av: Olivia

Clarah: Tyvärr tog jag inga kort! :/ Hon var jättefin! Du får gå å kolla nån dag, eller i sommar!
Linnéa: Ja, det var jättegott! Alldeles rött :D

2008-02-01 @ 17:39:43
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback