Heath Ledger- jag tillägnar ett inlägg

Han dog ju igår. Så fruktanvärt hemskt. Han var en grym skådis. Därför blev jag sugen på att återse "10 orsaker att hata dig", faktiskt den enda film jag sett med honom, tills idag. Jag frågade Marie om hon ville se den med mig, men så sa hon att hon hade en annan film med honom som vi kunde se, den hette "Patrioten". Så hon tog med sig den hit, vi åt scones och såg den. Två och en halv timma senare har jag både fällt många tårar, skrattat och uttryckt flera "aaw, NEEJ!". Den var mäktig, bra, fin, sorglig, lycklig. Och Heath Ledger var fantastisk i den.

Fastän vi inte såg "10 orsaker att hata dig" så fick jag låna den. JA! Så om nån vill se den med mig nån utav dem närmaste dagarna, så hojta till! Det var så längesen jag såg den, jag minns knappt vad den handlade om!






Jag måste bara fråga. Är jag den enda som tycker att Heath påminner om Nicke i "Nicke & Mojje"?

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hemskt att han inte lever längre!

Postat av: Johanna

Jag vill se den med dig!!!!!!!! Mer än gärna!!!! :D

2008-01-23 @ 22:55:30
Postat av: julitjej

Hahaha! där sa du ett sanningens ord! de är lite lika.....

2008-01-24 @ 17:19:12
Postat av: Erica

Är han död? varför... han är la inte så gamal?

2008-01-24 @ 17:53:41
Postat av: Melvis

jag tycker att det är jätte tråkigt att han är död..och jag ÄÄÄÄÄLLLlskar patrioten, han är såååå snygg

2008-01-24 @ 18:06:13
URL: http://melvis.blogg.se
Postat av: Olivia

Junitjej: Jag vet! :/
Johanna: BRA! Då ringer jag dig snart! :D :D
Julitjej: Haha, erkänn? Då var jag inte den enda!
Erica: Jag vet... han blev 28 år bara! :/
Melvis: Han var otroligt snygg, och Patrioten är jättebra!!

2008-01-24 @ 20:16:30
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback