Örhängen

Alltså. Jag har egentligen inget vettigt att skriva här. Och inte några kul bilder heller. Borde kanske ta några... Förresten så utlovar jag en bild på mina örhängen, alla alltså. Jag älskar dem!

Erica har varit här ikväll, vi läste Bibeln tillsammans. Så underbart. Och vad roligt och givande det är att göra det tillsammans! Varje onsdag ska det bli! JESUS ska få mer centrum, för det är han värd!

Senare

Okej, här är dem. Min "samling" örhängen. Ambitiöst och onödigt, men vad gör man?

96859-619



Fr. vänster uppifrån:
1 -Grön/turkosa: H&M
2 - Svarta: Snö,
Ringar, blyertsgrå, pärlor: Victorins Guld (Vbg)
Bruna: H&M
3 - Hjärta: Egengjort av ett gammalt halsband köpt på Kanarieöarna (eller nåt sånt)
4 - Silver: Accessorize (Vbg)
5 - Vit/silver - Karin Linde (någon återförsäljare där)
6 - Katt: Present av Jakob och Maja (de enda i världen, handgjorda, från 50-talet!)
7 - Randigt: Egengjort av ett gammalt halsband köpt på Ginatricot
8 - Orange clips: Loppis Veddige
9 - Vita (kamelben): Present av Samuel och Karin (Indiska)
10 - Svarta ringar: Present av Marie
11 - Silver/runda/hängen: Köpta i Frankrike
12 - Silver: Present av mor och far
13 - Silverringar: Victorins Guld (Vbg)
14 - Silverblad: Present av Samuel och Karin (Indiska, handgjorda)
15 - Vita blommor: Egengjorda (görs till beställning)
16 - Grå blommor: Egengjorda (görs till beställning)
17 - Gula: Present av mor och far (Glitter)
18 - Turkos blomma: Egengjord
19 - Senapsgula ringar: Present av Jakob och Maja

Kommentarer
Postat av: Kajsa

du har ju sjukt många örhängen människa .. (" kram

2008-02-28 @ 17:30:03
Postat av: Linnéa

vilken rolig grej. och vad många snygga örhängen du har.

Postat av: Olivia

Kajsa: Ehh.. ja! Det är mitt livs passion ;D kram!
Linnéa: Ja, tokigt värre. Tack så mycket! :)

2008-03-01 @ 10:27:47
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: Matilda

Åh, vad kul. Jag älskar örhängen! :)

2008-03-09 @ 10:26:08
URL: http://quietland.blogg.se
Postat av: Olivia

Matilda: Jag med!!! Örhängen är den bästa accessoaren, verkligen!

2008-03-09 @ 21:53:14
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback