Mitt lov har tagit slut, och jag är ledsen



Lite bilder från helgen.
Tre dagar i kyrkan nu: torsdag, fredag, lördag.
Bilden på söt-Konrad är från i fredags (hemma) och bilderna på Max och Jakob är från i onsdags.

Lovet går för fort. Nu sitter jag med ängslan inför skolan. Jag som haft så kul nu på lovet, jag ville inte att det skulle ta slut... BLÄ. Men jag hoppas väl på att det väntar nåt spännande och roligt som får mig att skratta i skolan imorgon. Så att första dagen känns bra, för på torsdag har jag världens största historia-prov, och det bådar inte gott. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte.
Jag tänker be järnet för detta provet.

Detta har jag registrerat/har hänt mig idag:

- Jag fick världens komplimang av Johannes!
- Erica är min andra hälft, jag kommer att hälsa på henne tämligen ofta i Märsta
- Killar som är tjejtjusare vet man inte vart man har, och det är jobbigt
...och fler saker som jag inte kommer på nu.

Kommentarer
Postat av: Erica

Har tanken slagit dig att det var exakt två år sedan vi spelade settlers hemma hos varandra hela tiden... Och det var just på sportlovet vi var som galnast i att spela. Och det var på sportlovet vi kom på allt med Enorm! Underbart!

2008-02-24 @ 22:30:23
Postat av: Olivia

Ååå, underbara sportlov! Det har jag inte tänkt på! Det måste vara något magiskt! Underbart!!

Postat av: linnea

AhA! det är såhär man kommenterar! så, nu vet du att jag har koll på dig! ^^ Kraam

2008-02-25 @ 17:07:28
Postat av: Olivia

Linnea: Hej!! BRA att du kan det nu :), nu vet jag att du läser ;D

2008-02-25 @ 20:24:33
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback