Love, love, love! (Beatles)

Helgen har varit trevlig. Nu väntar en veckas härligt lov! Underbart, underbart, underbart.
Detta kommer utföras innan veckan är slut:

- Se "Music and Lyrics" och "Love story" med Sara, Sarah, Fanny och Émelie! Tjoho vilken grej!
- Personalmöte.
- Synundersökning för lämpet (övningskörning).
- Lager 157 med Hannapanna och Emmie!
- Tandläkaren.
- Färga (bleka) håret.
- Settlers-kväll med Marie och Soda.
- Plugga historia med Fanny. Jag döör verkligen inför detta prov.
- Jobba.
- Lovsångsfest i PS aula.
- Me&i-party hos Karin.

Så jag kommer nog sysselsätta mig minsann :D

96859-605
Jag lägger upp en bild på min älskling.

Kommentarer
Postat av: emmie

hej gullan, vad är det för lovsångsfest i psaulan?

2008-02-17 @ 13:35:16
Postat av: Jonna

låter härligt :D ses på lördag då ;)

Postat av: Olivia

Emmie: Uppföljning av lovsångsdygnet du vet! Vi kommer ha detta en gång i månaden nu, fast 5 timmar istället för ett dygn!
Jonna: Ja, det gör vi!! :D

2008-02-17 @ 22:04:06
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: Jakob

Vacker älskling. Oh... :-)

2008-02-18 @ 01:17:26
Postat av: Olivia

Haha. Oj, jag avslöjade honom visst .. höhö.

2008-02-18 @ 10:38:02
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback