Fabuleuse

"För jag är lycklig, jag är lycklig. Jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag. Jag är lycklig, jag är lycklig. Jag är lycklig hela veckan lång!"

Det är ungefär så jag känner idag! Och alla andra dagar också för den delen :D.
Jag har superroligt i skolan, det går bra med plugget, och sist men inte minst så har jag mina fantastiska vänner som jag är SUPERGLAD över att få ha. Idag vill jag hylla Emmie och Hanna. Två av sockertopparna som förgyller dagarna!

Jag blir så glad av dem.
Hanna är ju så bedårande. Hon är så enkel, alltid så söt och glad och är underbar att umgås med. Älskar henne verkligen!!
Emmie (she's lovely!) har en sån söt och mjuk röst, hon ger komplimanger nån gång varje dag och är alltid så positiv! <3 <3
Kan det bli bättre än att umgås med såna här människor?

Kommentarer
Postat av: emmie

jaa .. vissa lyckas ju bara!

(söt, mjuk röst!!!!???!! påminn mig inte! :P)

kram goding

2008-02-14 @ 20:46:09
Postat av: Olivia

Emmie: Haha, så självgod du är ;D.
Men det stämmer ju! Kan ju inte hjälpas! Men okej, jag ska inte påminna dig :D
kram sötis

Postat av: hanna

du är så himla söt olivia!!

2008-02-15 @ 18:15:24
Postat av: Olivia

DU MED Hanna!!

2008-02-16 @ 08:38:24
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback