Bad day

Den låten passar bra att spela idag faktiskt. En allmän, mänsklig, dålig dag då man behöver lite extra feedback.
Jag tänker göra så här av resten på dagen:

-Ladda in bilder från festen till iPhonen. (piggar upp mig lite kanske?)
-Plugga svenska-prov (muntrar inte upp mig ett dugg i och för sej, men det måste göras)
-Gå en promenad, få frisk luft och hämta min cykel vid tågstationen (lite frisk luft och lurar i öronen är ju aldrig fel)
-Läsa Bibeln. För att slutligen muntra upp mig rejält.

Kommentarer
Postat av: Erica

Varför denna dåliga dag? Du har la varit i skolan?... det är la bra...

2008-02-11 @ 20:56:41
Postat av: frida

Hejsan :) Biodags snart tkr jag! Filmen jag menar heter försoning (Atonement) och verkar såå bra! kolla här och se vad du tycker http://www.youtube.com/watch?v=ATtSfe_DaJU
Den står som kommande film på Bio Capitol men jag tror den är värd att vänta på!! Ha de bra Pusskram

2008-02-11 @ 22:00:34
Postat av: Olivia

Erica: Äh, alla har ju dåliga dagar ibland. Skolan är ju rolig.

Frida: Åh, är det DEN du menar? Den har Maja sett. Hon tyckte den var bra! Den ser vi tycker jag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback