Planerande

Jag bara planerar och funderar och planerar och funderar över den kommande julfesten på Letebo nästa fredag. Det är mycket att göra, men det kommer förhoppningsvis bli riktigt bra och roligt! Igår pratade jag med Kajsa lääänge i telefon, och idag pratade jag med Mikaela lääänge i telefon. När man inte kan träffas ringer man istället! Men denna fredag blir det lite planering tillsammans.. förberedelserna är många.

Hoppas ni alla har en lika trevlig vardag som jag!
Och jag hoppas att ni inte behöver oroa er över något matteprov (som jag har imorgon). För det känns inte 100 % bra. Men så är det ibland. Jag har pluggat i alla fall. Om det nu går att plugga på ett matteprov...

Kommentarer
Postat av: Jonna

låter mysigt med julfest. du är mysig! helt julig av dig :D

Postat av: Olivia

Ja, det ska blir roligt att hålla i en julfest!

Åh, gulledu! Tack! Du med! Vad längesen det var nu?! Tokigt!

2008-12-09 @ 22:18:11
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Jonna

vad är det för partaj då? :)

hihi.... ja to long. to long:(

Du är inte bjuden på Jonnas fest kasnke?

2008-12-10 @ 19:15:16
URL: http://lyckrell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback