Olivia...

...har övningskört idag! Det gick jättebra! :D Jag kan starta riktigt snabbt nu, och så växlade jag till både 2:an och 3:an! Det gick fort ska ni veta... jag var uppe i 40 tror jag :O, haha. Och jag fick t.o.m. backa för att jag inte riktigt kunde svänga runt på ett ställe. Det var inte så svårt som jag har gått och tänkt!
Som ni hör, jag känner mig faktiskt stolt. Det är inte så ofta jag vågar uttrycka det :)

Just precis satte pappa upp min schablon-text (eller vad man ska kalla den) på min vägg! Vi beställde det för flera veckor sen och fick det förra veckan! Mamma och pappa hade beställt en till deras sovrum, som nu sitter över garderobsdörrarna och säger: "Home is a starting place for Love and Dreams". Jag hade beställt ett citat från Anne på Grönkulla: "Tomorrow is always fresh, with no mistakes in it". Och nu sitter den i mitt rum, så jag kan se den varje dag när jag vaknar! (Haha, låter jag lycklig?) Det vackraste med den är att jag associerar den till en utav mina favoritfilmer, och tänker på Anne, en så söt människa.




Kommentarer
Postat av: samuel

ååh va najs

en mkt bra text!

2008-12-06 @ 21:44:13
Postat av: Anna Lundwall

Åh, va fint! :) Var har du beställt det? kram!

2008-12-06 @ 22:15:12
Postat av: Olivia

Samuel: Tack. Ja, visst är den fin?

Anna: Tack! Jag har beställt det på
www.vimsadekor.se. Gå in och kika vetja! Kram!

2008-12-06 @ 22:16:22
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

åh, vilken fin idé!

2008-12-07 @ 15:26:29
URL: http://linneahansson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Tack! :-)

2008-12-07 @ 17:32:53
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback