En härlig dag

Idag har jag färgat håret. Inte jättestor skillnad för några kanske, men för mig! Det är lite ljusare, och lite kortare också.

Jag är fortfarande inne i en så kallad Elvis-period. Jag tänkte nu sätta igång en DVD-box från -68. (Den tiden han var ung då.. haha, då han var snygg som sagt!)

Och så har jag varit på den årliga Lucia-kröningen i kyrkan idag. Mysigt och stämningsfullt är det varje år... och jag kunde nästan alla verserna tärnorna/lucian läste, eftersom jag var med i Veddige Lucia för två år sen, och det är inte mycket som ändrats! :)

Alltså, Elvis-tittande nu! Hihi... Frida, ska vi ta en Elvis-kväll tillsammans någon dag? :D


Kommentarer
Postat av: Frida

Låter perfekt!! ;D

2008-12-10 @ 22:55:43
Postat av: Olivia

"Cause I can't help falling in love with you"... :)

Postat av: clara h

åh. igår åt jag Elvis-mackor!!!



recepten fanns i en USA kokbok. haha.

mackan var faktiskt supergod. annurlunda men god.

du vet, banan och jordnötsmör och så ska man steka den i med smör en stekpanna så att den blir alldelses krispig! mums.

2008-12-11 @ 14:29:19
URL: http://claringen.blogspot.com
Postat av: Olivia

Åh coolt! Ja jag har alltid tyckt hans favoritmacka verkar väldigt speciell! Får testa det någon gång :-)

2008-12-11 @ 16:41:38
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback