Jag har ridit och rotat i en container

Jag var hos Olli i onsdags efm/kväll, vilket var väldigt roligt! Det var längesen jag såg henne. Vi pratade, åt, och gav oss ut för att rida! Det som är så mysigt! Jag red och hon gick bredvid, eftersom den andra hästen "var bortrest" ;). Jag galopperade för första gången på minst 4 år! Helt fantastiskt var det.
När klockan var 21.00 satte vi på TV:n och tittade på "Project Runway", som jag aldrig sett förut. Efter programmet kom nästa avsnitt, så vi satt framför TV:n i 2 timmar :D.
Mysig kväll!

Igår gick jag på stan med Nelson och Linnea Hansson. Väldigt mysigt! Vi delade på en pizza, fikade, shoppade ;).
Och så skulle jag åka med Johanna hem, som jobbat. Hon skulle bara slänga lite skräp i soprummet som ligger tio meter från vår dörr, medan jag stod och vaktade Ossian. Och så ropar hon: "Olivia, kom hit och kolla!". Jag springer dit. Johanna pekar mot containern där hon skulle slänga soppåsen. Där i ligger en drös med såna där H&M-plakat som de sätter upp utanför butiken, i gallerian alltså.. med modeller som har snygga kläder. Jag står en stund och försöker nå dem.. men jag kunde gått av på mitten där, så jag tar ett skutt och hoppar ner i den blå containern (den var inte alls full med skräp, så det var inte sunkigt, lovar!) och rotar bland plakaten. Jag finner tre som är riktigt snygga, hoppar ur och tar med dem hem :D.
Kommer bli supernajs att ha i mitt rum som jag ska göra om! Ska bara välja vilken, det blir svårt.. hmmm..
Bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill träffa dig igen, och så kan jag bjuda dig på nått sött. Tack igen!(Nelson får inget) Du gjorde min dag till den mysigaste på länge!

2008-08-18 @ 22:47:57
Postat av: Olivia

Åh, mysiga du! Jag träffar dig mer än gärna!

Du är för gullig, tack!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback