En kort skoldag + en tågcharming

Jag och Emmie sitter just nu i skolan och väntar på bussen som ska ta oss ner till stan. Vi slutar 11.40 varje tisdag, väldigt skönt... förutom att nästa transport till Veddige går 13.25. Jaja, så är livet som lantis ;)

Så, nu har jag skrivit ett inlägg. Emmie tyckte det var lika bra, så jag slipper sätta mig vid datorn när jag kommer hem. Jag ska då fortsätta lyssna på Joakim Lundqvist predikan om kärlek och relationer (gammal som jag hittade, riktigt bra är den :D) och läsa Bibeln. Ska bli jätteskönt.
NO COMPUTER TODAY. It's forbidden. Thanks!


Senare

Okej, jag har en anledning att sitta här. Jag ska skicka låtar till Emmie. Jag lovar... Men när jag ändå sitter här, så kan jag ju säga att det var en snygging på tåget hem idag. Eller nej, ingen snygging, en charming hellre!! Gissa hur håret såg ut? Rätt, krulligt. Vi utbytte en hel del ord t.o.m! Ganska trevlig faktiskt.. han satt där med sina polare. Och när jag skulle gå av tåget (de skulle till Borås, de hade varit i Varberg på skolresa typ..) vinkade de hejvilt ;) Trevligt sånt är! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback