2 dagar att summera

Jag har så mycket jag vill skriva just nu.. känner nästan press för var dag som går, "vill skriva..". Men nu så!

Igår var det andra skoldagen för mig, trevlig! När jag kom hem hade mamma möblerat om lite i mitt sovrum, eller rättare sagt bara sängen, och det var riktigt fint också! Kolla bara in vad min idérika mamma kom på. Åh vad jag är nöjd.



Idag tog jag 11-tåget till Varberg för att mötas av Nelson och leka med honom ;). Vi gjorde allt möjligt. Promenerade, pratade för det mesta, gick lite på stan... Vi gick hem till honom, åt god middag (OBS! Inte pizza! Förvånande? ;D), spelade Super Smash Bros med lillebrorsan Elias. (Typ sötaste pojken jag sett förövrigt) o.s.v.
Jättetrevligt.
Jag tog 17-tåget hem, för klockan 18 skulle alla vännerna till kyrkan i Veddige för att fira Daniel. Mycket blandat folk, jättemysigt verkligen. Många jag inte sett på länge! Jag invigde min nysydda kjol:



Och så kom jag hem för en stund sen.

Imorgon åker Erica till Märsta. HEJDÅ! <3. Kommer sakna dig. Jag kommer och hälsar på dig!

Jag, mamma och pappa åker tidigt till Huskvarna för att träffa Jakob och Andreas. Det är välkomstmöte/gudstjänst kl 10.30 som vi tänkte gå på. Och så får jag ju träffa min bror, vilket ska bli trevligt.
Alltså, nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Okej det sägs ju at jag blivit tråkig sedan jag la av med min låga sexhumor men nu kan jag inte låta bli att falla tillbaka när man läser om att du träffat Nelson osv. xD



Nice rum btw ;D

2008-08-24 @ 09:30:29
Postat av: Olivia

HAHAHA, gamla Sarah är tillbaks! :D Du är inte klok!!!!



Btw, tack ;)

Postat av: Sarah

Nä ja är la inte det men jag gillart! ;) <3

2008-08-24 @ 21:34:42
Postat av: frida

Fiiiiiiin kjolen blev!!! :D

2008-08-25 @ 18:12:27
Postat av: Sara Lilltheir

Vem är denne Nelson!? Varför har jag missat honom?? Varför vet inte jag? :(

2008-08-25 @ 19:30:13
URL: http://zuxis.blogg.se/
Postat av: Olivia

Frida: TACK!!! :)

Sara: Det är inget viktigt du behöver veta! Han är bara min vän :) Har börjat ettan på samhäll nu förövrigt.. om du har rast 11.40 imorgon kan du få se honom :D haha.

2008-08-25 @ 19:38:18
URL: http://[email protected]
Postat av: Sarah

Haha, kl 11.40 i mon kommer städskrubbsinspektören!! xD

2008-08-25 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback