Okejokej, jag får väl skriva nåt...

...har liksom inga roliga inlägg nuförtiden känns det som? Aja.. lite info om vad som händer i helgen kommer här i alla fall:

Onsdag (Valborg):
-Kungsmässan med mamma efter skolan
-Till stan: Ungdomens Hus har konsert bl.a!

Torsdag:
-Eventuellt bön hos Erica på förmiddagen?
-Kl 15: Kalas för Joann.
-Efter kalaset: till Erica och se på film!

Fredag:
-Jobba 14-18
-Ungzone

Lördag:
-Jobba 11-15.30 (Med Erica <3)

Söndag:
-Gudstjänst kl 16.00

Idag har vi haft nationellt prov i engelska: hör och- läsförståelse. Skönt att ha det gjort!
Kvar har jag:

-NP Matte x2
-NP Franska
-Historiaprov
-Vanligt franskaprov
-Nk-prov
-Samhällskunskapsinlämning
-Eng-redovisning
-Svenska: bokredovisning
-Italienskaprov
-Datakunskapsprov

Och det är 6 veckor kvar. Pust, det klarar vi!

96859-772
Här är en söt bild jag hittade på Mattias och Vaster. Fick den av nån.. Är dem inte söta? :D

Kommentarer
Postat av: Erica

Em... jag ve inte... haha det ser ju ut som om vaster pratar med sig själv ju! ^^,

2008-04-29 @ 23:05:32
Postat av: Olivia

Haha. Tycker du ja! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback