Örhängen!

Nu har Olivia börjat sälja örhängen! "Kom och kööp!" ;D

96859-38296859-381
96859-385
(Bilderna kan ange lite fel nyans av färgerna. Turkos är kanske inte riktigt så stark o.s.v.)

Pris: 70 kr/par. Om du bor längre bort tillkommer frakt.
Storlek: One size. 7 cm i diameter. (Storleken kan variera några millimeter. Handarbete kan vara svårt att få exakt)
Färger: Finns att köpa i vitt, svart, rött, grått, turkost och grönt.
Kvalitet: Örhängena är virkade i tunt garn. Hänget är i riktigt silver, alltså nickeltestat.

Om ni är intresserade av att köpa, maila mig på [email protected].

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad kul att du äntligen säljer dessa snygga örhängen! Blir nästan sugen på att ta hål i öronen bara för att få köpa ett par jag också!
Kram!

Postat av: Erica

o så bra! :) Virka upp några så kan vi ta lite roliga bilder på dom sen då.. :P

2007-09-17 @ 23:19:18
Postat av: Olivia

Karin: Vad uppmuntrande du skriver :) Hihi, vad gullig du är! Men jag kanske kan göra något annat till dig, i dessa blommor! :)
Erica: Jajemän! Det kan jag göra! Och så pröva med lite olika former...

2007-09-18 @ 17:32:58
Postat av: Evelina

Hej! Vilken fin blogg du har och vilka supercoola örhängen. Hade jag inte fått ultrakliiga öron av ALLT som örhängen heter så hade jag köpt ett par på studs. Jag var tvungen att kika in här efter rekommendation av din kära mor och det var ju väldigt trevligt. Jag kommer säkert igen. :-)
Ha det gott
/Evelina

2007-09-19 @ 08:52:00
URL: http://evelinaahlgren.blogspot.com
Postat av: Joann Freiman

Bra Lilli!
Sälj på!!!

2007-09-19 @ 10:23:56
Postat av: Joann Freiman

Å
föresten, så skulle jag gärna sålt dem åt dig...... försök säja in dem till serholt!!! :-D

2007-09-19 @ 10:32:46
URL: http://www.freimans.se
Postat av: Olivia

Evelina: Oj, vad roligt att du tycker det! Jasså, min mamma har varit framme? ;) Det var väldigt kul att du tittade in! Jag har kikat in på din mysiga blogg oxå, väldigt trevligt med bloggar! Du är välkommen att kika in igen!
Joann: Jajemän, det blir ett företag av mig ;) Haha!
Menar du allvar? Tror du man kan göra det? Hihi...

2007-09-19 @ 16:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback