Jag är döv på vänsterörat.

Just nu sitter jag i ett öronbedövande ljud från tv:n. Jag är mest döv på vänsterörat. Ljud som skottlossningar, spänningsökande musik, överraskningsmoment som hårda slag m.m. gör att man känner sig liiite opassande när det gäller filmsmak just nu. Jag sitter bara tio meter ifrån den två meter breda tv:n med det enormt höga surround-ljudet. Denna robot-liknande film "Transformers" som Joann, Anthony och Jakob ser, blir en stor kontrast till filmerna jag och mysigaste tjejorna ska se imorgon, nämligen Greveholm och Björnbröder. Haha, säger jag bara. Det blir kul!

Aj mitt öra. Jag kanske ska stänga dörren till rummet.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hihi, det du... åh, vad jag älskar greveholm. mycket roligare än transformers! (tror jag, har inte sett den) kram!

Postat av: Olivia

hihihi! verkligen! som synd var fick vi inte igång greveholm :(, vi har ny tv och mor och far är på semester, så det gick inget vidare :/

2007-11-03 @ 23:04:50
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback