Lovet är snart slut, och det känns inte bra..

Det är SÅ synd att jag inte har bilder från då mina trevligaste tjejer var här i torsdags! (Mamma och pappa har ju med kameran i Spanien förstås).
Det var übermysigt när dem var här, Emelie och Fanny! Tyvärr blev det inget med Greveholm-maraton, för jag fick inte igång videon! Jag ringde min far nere i Spanien, men inte ens han kunde hjälpa mig. Usch, det var tråkigt. Men det blev väldigt mysigt ändå!
Vi såg Björnbröder 1&2, spelade Bohnanza i mängder, (räknade till 5 gånger!), drack te, såg film igen, åt popcorn, skrattade hejdlöst och helt flippade ut. Jag älskade det. Dem är så fruktansvärt bra, dem där två. Norsk och Brownie. Dem sov över och vi hade jättemysigt.

Igår och idag har jag varit hos Ola och Emma. Verkligen roligt! Jag var med Emma och Lisen på Noas Ark, för jag hade aldrig varit där. Det var jättetrevligt! Jag och Johanna måste verkligen skynda på köpet av en kanin... <3

Men lovet är bara en vecka, tyvärr. Och nu är det snart slut. Det har i vilket fall varit härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback