Lista

Tio saker om mig
1. Är du singel?
Ja.
2. Är du lycklig?
Ja, jag är lycklig i mitt liv just nu.
3. Är du uttråkad?
Ja, det är jag. Har kommit hem från skolan, ätit en macka och sitter nu här... tråkigt!
4. Är du ledsen?
Nä! Mamma och pappa kommer hem ikväll och vi slapp idrotten idag. Vem kan vara ledsen då? :)
5. Är du italienare?
Nej. Men jag läser språket. Jag kan två gånger i veckan låtsas att jag är en italienare :)
6. Är du gravid?
Haha, nej.
7. Är du full?
Nej. Och har aldrig varit. Jag klarar mig så bra ändå. Flippa ut gör jag så gott som hela tiden ändå, oberoende av att ha druckit någon vätska alls.
8. Är du en cooling?
O, nej. Och tror inte jag vill vara heller..
9. Är du från Irland?
Nej. Men böcker som utspelar sig på Irland älskar jag!
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Ja. Och har varit det i många år. Typ 30 nånting...

Åtta saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja... det gör jag nog.
2. Har du nånsin blivit sårad?
Klart man har. Senast vet jag inte...
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade?
Ja.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
Ja.
5. Har du kysst någon inom de två senaste veckorna?
Nej, det hade varit konstigt i så fall.
6. Har du haft en hemlig beundrare?
Ja, nån gång i lågstadiet. Det var ett väldigt härjande...
7. Är du kär?
Nej.
8. Vill du gifta dig i framtiden?
O, ja! Jag längtar till denna dag...

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?
Kärlek. Stadigt förhållande.
2. Hår eller ögon?
Det var svårt. Hår är på ett sätt viktigt, men jag säger ögon.
3. Katter eller hundar?
Svårt det där. Jag säger katt. De är så små och söta.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
Jag gillar att träffa folk. Så jättemånga "vanliga" kompisar, men även några få riktigt nära!
5. TV eller Internet?
Internet. Jag är absolut ingen tv-människa, däremot en filmmänniska. Internet har mycket information att ge, och tidsfördriv.
6. Coca-cola eller Pepsi?
Coca-cola.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?
Romantisk hemmakväll. Utan tvekan.
8. Pengar eller lycka?
"Lycka kan aldrig köpas för pengar". Jag citerar Maja.
9. Dag eller natt?
Natt är mysigare. Samtidigt som man blir trött fort.
10. MSN eller mobil?
Mobil. Oftast alltid tillgänglig.

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Ja... när jag var runt 6 år, då man rymde om man blev sur :).
2. Brutit ett ben?
Nej.
3. Gjort nåt du ångrar?
Ja, mycket. Kalaset hemma hos Daniel.
4. Hoppat Bungee Jump?
Nej. Tror aldrig jag skulle våga.
5. Ljugit för någon du tycker om?
Ja, tyvärr!
6. Ätit en hel tårta?
Nej. Usch.
7. Gjort bort dig offentligt?
Ja, flera gånger. Men inget jag kan komma på nu.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?
Öh. Nä. Har inget ex.
9. Gråtit när ett husdjur dog?
Ja. Min älskade kanin Stampe. Jag grät hejdlöst.
10. Velat försvinna?
Ja.

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde?
Kanske Marie eller nåt. Minns inte. Jag har inte ringt nån idag i alla fall.
2. Telefonsamtalet du fick?
Johanna, syster.
3. Personen du var med?
Fanny och Emelie, idag på rasterna.
4. Roligaste grejen som hänt?
Hmm... det närmaste var då Emelie och Fanny sov över här. Hejdlöst kul vi hade!
5. Personen du sms:ade?
Pappis! Svarade honom.
6. Du kysste?
Ingen.
7. Du skrev till på myspace?
Har ingen.
8. Du kommenterade?

UnderbaraClaras blogg tror jag.
9. Du tillbringade natten med?
Ensam, som alltid.
10. Du kramade?
Emelie, när vi skiljdes åt vid skolan idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback