Jag kommer aldrig mer att se på Idol.

VARFÖR!??!??!?!?!? Jag är så bedrövad så det finns inga ord. Christoffer åkte ut. JAG FATTAR DET INTE. Jag kommer definitivt INTE fortsätta titta på Idol nu. Han var den bästa, och nu har han åkt. Helt värdelöst. Värdelöst.

Så sjukt ledsen jag är. Jag ville inte att han skulle åka. Det blev som en chock... jag satt och grät helt plötsligt. NEJ usch vilken kväll! Jag har aldrig varit så intresserad av Idol, men jag fastnade verkligen för Christoffer! Han skulle ju vinna!!

Arghh!!! Måste uttrycka hur ledsen jag är bara. Och det gör jag här.

Christoffer, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Erica

Han åkte ut! :O :/

men erkänn du inte ringde å röstade? ^^

2007-11-09 @ 23:34:00
Postat av: Olivia

JOOOO det gjorde jag!! Jag är förtvivlad Erica. Helt förstörd. Jag tittar inte på Idol mer...

Postat av: annie

åh, jag blev också helt besviken! han fick ju inte åka.. o så såg han så ledsen ut :( gahhh.. han fick inte åka!

2007-11-10 @ 11:05:39
URL: http://aeni.blogg.se
Postat av: hanna

jag håller med dig. fullt ut.
Förhoppningsvis kommer han bli stor ändå, utan tönt-idol. han är ju bäst? (:

2007-11-10 @ 15:37:00
Postat av: Olivia

Annie: Ja, han såg verkligen chockad ut först oxå! Stackaren... han var inte värd att åka!
Hanna: Ja, förhoppningsvis. Soul är ju ganska svårsålt , och han kom ju inte bland toppen... han kom ju sexa. Så jag hoppas!!!

2007-11-10 @ 18:38:43
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: Iceman Racing

men hallå.... snälla någon.. det är bara ett program.. Han är en vanlg människa med. Idol är piss och allt annat är piss som har med idol att göra...

Olivia, älskar han.. tvivlar starkt på... du har ju inte ens träffat han.. samma som om jag skulle säga
"åååhh jag älskar Charlotte Perelli.. hon är sååå underbar".. skulle låta sjukt, eller hur ?

2007-11-13 @ 12:59:58
URL: http://icemanracing.blogg.se
Postat av: Olivia

Du, jag har aldrig varit ett fan av Idol.. men Christoffer äger. Du har inte sett denna säsongens Idol så du har sett honom, så du kan faktiskt inte säga så mycket, Lilla Thomas...

Nä, kanske inte Charlotte Perelli, men kanske Modo Hockey? Ehm.. typ samma grej!

2007-11-13 @ 20:44:38
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback