Anledningen varför jag inte pluggar just nu.

Jag har glömt samhällskunskapsblocket i skolan, och det får mig att må illa. Jag har prov på onsdag. Men är det så farligt egentligen? Jag har knappt pluggat nåt på det, men jag har ju måndag och tisdag på mig. Kan jag vara lugn? Jag vet inte. Jag funderar starkt på att ringa Fanny och kolla om vi kan plugga imorgon. Det är så mycket lättare att vara två. Det gick ju bra att plugga till historian! Jag måste ringa henne. Det skulle kännas så skönt. Någon som är på samma nivå...

Jag har ikväll satt upp mitt jul-tyg på väggen, och "pyntat" med lite röda saker i mitt rum! Jag kommer ha så mycket prov nu, så det är skönt att ha det uppe! Och myyyysigt såklart! Men stjärnan i fönstret får vänta till om några dagar.
Så här såg det ut förra året:


96859-498
96859-497
96859-499

Kommentarer
Postat av: Anonym

anna har oxo glömt sina böcker i skolan, så du är nog inte ensam, fast hon fick låna mina över kvällen
oroa dig inte! =)
leli

2007-11-25 @ 22:01:20
Postat av: ebba

ta du det lilla lugna :) du klarar det & skulle du inte klara det så bra som du vill så gör det inget, de är bara ett prov :D plugga inte ihjäl dig!

2007-11-26 @ 19:35:07
Postat av: Olivia

Tack Lejliii! Det var verkligen uppmuntrande :D. Nu sitter jag och Fanny och pluggar, känns skönt!

Ååå, söt du är Ebba! Tack! Det värmde verkligen! Så gullig du äär!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback