En dagens lista :)

Tre saker jag inte förstår:
- hur folk finner glädje i att dricka sig fulla
- roliga skämt ;)
- Mona Sahlin

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- en Allt i Hemmet-tidning
- vita a4-papper
- en telefon

Tre saker jag gör just nu:
- lyssnar till äggen som kokas på spisen
- tar håret bakom öronen
- kliar mig i pannan

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- gifta mig - skaffa familj
- flytta in i mitt drömhus
- meet Jesus when he comes back...

Tre saker jag kan göra:
- skratta i princip åt allt
- måla (om jag vill)
- vara lat


Tre saker jag inte kan:
- spela gitarr
- slå kullerbytta
- tala inför publik utan att bli en gnutta nervös

 

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Salem Al Fakir (ett måste!)
- Switchfoot
- Lovsång

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

- Spela gitarr (min bror kan väl alltid lära mig... men...)
- smärtlös ögonbrynsplockning ;)
- hitta ett fritidsintresse (skippa datorn! argh..)


Tre favoriträtter:

- kyckling och ris
- pastasallad med vitlöksbröd
- spaghetti och köttfärssås


Kommentarer
Postat av: Maja

rolig! jag kopierar den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback