Sniffa på vårluften, den är underbar!

Nu är det dags att röra om i bloggsmeten igen.
Idag hade jag två engelska, nationella prov. Läsförståelsen gick bra, hörförståelsen gick inte lika bra, men jag gjorde vad jag kunde. Förutom det har dagen rullat på som en vanlig fredag, fast MED sol! Jippie, våren kommer till Veddige i år igen! Lyckligt värre.

Ikväll blir det räkor, Let's Dance och godis med mor och far. Det är allt bra skönt det också ibland, och inte alltid fara runt på kvällarna. Men imorgon, då blir det jobb och kalas efter det. Min bror fyller år, och jag får väl vara lycklig nog att testa mina nya silverringar i örsnibbarna! Jag fick ju äntligen byta ut mina läkörhängen i måndags, så nu blir det att inhandla snygga earrings ;) (*host*, det har jag ju redan gjort, men vad gör man inte som lycklig öronhålsägare? Haha) ... några större, coola örhängen som tips kanske? :)

Tänkte vara snäll eftersom det är fredag, och lägga in lite sommarbilder från förra året. Njut och längta!

96859-187


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh shit vad de ser gött ut med värme! längtar så till sommaren! :)

2007-03-18 @ 19:53:31
Postat av: Olivia

Visst ser det härligt ut! :) Vem skrev? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback