Barnkalas och stoj!

Äntligen fri från febern.

Jag sov hos Johanna inatt, för Joann var iväg. Det var mysigt och vi skrattade jättemycket! Jag vaknade dock kl åtta, då Max satt över mig och flinade åt mig :) Addick hade sovit halva natten emellan mig och Johanna, och Max sov där andra halvan av natten. Han ville sova med oss ;).

Förresten! Max hade barnkalas igår. Han fyller 4 år på torsdag (8:e). Det var som många andra barnkalas, väldigt mycket ljud och stök! :) Men det var roligt. Johanna och jag hade gjort en "Pytontårta" från en rolig receptbok "Millas kalastårtor". Den blev döläcker! Riktigt giftgrön... Max gillade den :)


96859-168 96859-169


Tack för mig, nu ska jag fördriva tiden på något sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback