Volleyboll och brännboll med skönaste vännerna

Jag har så härliga kompisar. Jag ska förklara varför.

Igår var jag i stan med Erica. Vi skrattade, hade trevligt, kom överens om presenter, fotade och fikade. Man blir så glad av henne.
Ikväll har jag träffat många trevliga. Erica, Johannes, Anthony, Linda, Christer, Adam, Jon, Ottilia, Ester, William, Liz, Alex, Betsy.
Och gissa, man skrattar ju benen av sig. Adam är en sån otroligt dålig förlorare, så antingen måste han skoja bort spelet och vara oseriös/flummig eller så måste han fuska. Fuska gör man på olika sätt. Krama folk så att dem inte kan varva på brännbollen t.ex. På volleybollen trackade han mig och skyllde på att det gick så dåligt p.g.a mig. "Tack! Hehe, jag bjuder på den!" ropar jag. Jag fick bjuda på mig själv, som vanligt :). Plus att jag fick en blodblåsa av bollen.
Anthony är ju bara så jobbig egentligen. Mestadels. En stor plåga rent ut sagt! :D Mobbning, mobbning, mobbning. "Olivia, du kan få serva! NOT!" Blä på honom. Jag KAN serva... "Olivia, du är i vägen. Olivia, du förstör laget. Du är en loser." ALLA skrattar. "Haha, haha! Jag gör laget!" Får jag skoja till :)
Ester och Ottilia är bara allmänt trevliga. Vi var på samma nivå på volleybollen ungefär ;), hehe. Vi stod mest still :) Och Johannes med hans regler, haha. Han är väl rolig. Adam skriker: "Nej Johannes, vi kör med Johansson-regler!" Sist då, Jon eller även kallad Tabben numera. Tabbar sig jämt. Jätterolig att reta ;)

Så är det när man har sköna vänner. Visst blir man retad, trackad och påflugen många gånger. Men det är det ändå värt. Man får vänliga klappar oxå. Så är det när man är minst. Men mina vänner är demsamma ändå <3. Jätterolig kväll.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback