Jordgubbar är numera vardagsmat

... ordagrant. Åtminstonde några gånger i veckan nu sommartid. Mums! Sommarluftens goda doft bådar gott för framtidens sommarlov.

7 skoldagar kvar tills Olivia slutar nian på Vidhögeskolan.
Fast. Känslan jag fick idag när jag fick reda på att dagens idrottslektion var den sista med vår idrottslärare, var faktiskt nostalgisk. Mycket. Även om idrott är mitt sämsta ämne så spelar inte det någon roll. Olivia kommer aldrig någonsin att ha några lektioner med några lärare där längre, och idrottsläraren min är bra. Tiden har gått så fort. Nu är det inte ens två veckor kvar tills vi verkligen slutar på Vidhögeskolan, på riktigt. Och alla mina klasskompisar! Det kommer nästan några tårar när jag tänker på dem. SISTA året med dem. SISTA månaden. SISTA veckan. Tänk då sista DAGEN... tårar kommer strömma ner för mina kinder, jag lovar. Det är ju inte så att jag aldrig kommer att se dem mer, men det är en speciell känsla.

Jag både längtar och inte längtar efter skolavslutningen.


96859-248
96859-249 96859-250
Jag bjuder på två sommarbilder från förra året. Då jag var ljusblond. Ska nog bleka det till sommaren igen. Och då jag har Frankrike-klänningen på mig, den brunblommiga som jag älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback