Imorgon smäller det...

SKOLAVSLUTNING imorgon! Läbbigt.

Idag satt jag sista gången i matsalen. Gamla Vidhöge-matsalen. Minnena kom tillbaka... Det knep hårt, hårt i magen när jag tänkte på avskedet av skolan och kamraterna imorgon. IMORGON. One day left.

Jag och Frida var lite crazy about tomorrow. Vi började bli nervösa och gick runt på skolan och sa: "Sista gången vi ser detta... sista gången vi går här... aldrig mer kommer vi tillbaka..." Usch. Vi fick stoppa oss själva, för där kom nästan ett gråt-läge. Snyft. Varje dag har man räknat ner till avslutningen därför att det skulle bli skönt. Nu känns det vemodigt också. Mycket.

Imorgon ska jag ha på mig min vit-brun-blommiga klänning från Frankrike. Avskedet kommer antagligen bli svårt.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback