Emmie!

Vilken härlig morgon! Emmie har precis åkt hem med tåget. Hon sov hos mig inatt, och det var urmysigt! Vi pratade ända till två, och jag som ska jobba nu :). Men jag fick mig en härlig promenad när jag följde henne till tåget, det piggade upp mig.
Jag har saknat Emmie, jag har ju inte sett henne på jättelänge! Så det är väl klart att vi hade mycket att prata om? Vi skulle behöva en hel dag och mer därtill innan samtalsämnena skulle ta slut, eller dem skulle säkert aldrig ta slut. Vi pratar om allt ju!

Vi passade ju Lisen igår. Eller, jag hade redan sövt henne när Emmie kom, så vi satte på en film som jag och Ola hyrt. Den var ovanlig, ganska speciell, men mycket bra! "Stranger than fiction" hette den.

96859-304

Morgontrötta Emmie. (Hoppas det var okej att jag lade upp den här!)

Kommentarer
Postat av: Jakob

Stranger than fiction? Will Ferrell?

Postat av: Olivia

Jakob: Jepp! Så hette den!

2007-07-28 @ 17:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback